Arkadaşlar Özele gidiyordum 33 haftalıkken devlete döndüm. Normal doğum için bekliyordum 38+3teyim fakat bu gün ki yapılan muayenelerde gözümden ameliyat olduğum için normal doğumu desteklemiyorlar.
Doktorlar damarların tekrar yırtılabilir ve tek gözünün görmesini kaybede bilirsin diyorlar bunun yüzünden rapor yazıldı. ESENLER KADIN DOĞUM hastanesine gidiyorum ve onlarda bana raporum olmasına rağmen gün vermiyorlar ben ne yapacağım çıldırmak üzereyim 😢 evde sancının gelmesini bekliyorum her gün