Benim öyle bir kanamam oldu ki burada ne postlar okudum,ne araştırmalar yaptım. Bacaklarımdan aşağı bardaktan boşalırcasına kanamam oldu 2 ay sürdü progestan iğne ve fitil kullanıp yattım ama bir evladım daha var ne kadar yatabiliriz ki. Şuan bir aylık bebisimmmn uyuyo yanımda. Rabbım nasip ettimi hic birşey olmaz.Bol bol hayırlısını isteyin hayirla sağlıkla da kucağınıza alın inşallah 🤲