Mervis61 NigarH benim de testim çok silik çıktı zar zor belli oluyordu 2. Çizgi. 5 ten küçükse değer gebelik durumu yok diye biliyorum ama emin değilim. Doktor ne söyledi
NigarH Mervis61 Bende hic silik digil. Kac tane yaptim ayri markalar hepsi positive. Kan da niye boyle oldu bilemedim
Mervis61 Ard19se evet yaptım ama o kadar silik bi çizgi çıktı ki neredeyse belli bile olmuyordu ama tabi silik de olsa 2. Çizgiyi görünce direkt kan verdim çok şükür ki varmış
yasminnnnnnn Pamiramsi birazdan çıkar dediler ama hastaneden çıkmadan çıksa bari e nabiza geç düşüyor çünkü bilgisayar başında bekliyorum🥰😅
Mervis61 NigarH bence adetinizin gecikmesini bekleyip tekrar bi kan verin derim baya belli çünkü bu teste göre hamile olmanız lazım Allah Allah
yasminnnnnnn Pamiramsi bende yaa ilk defa test yapmadan kan verdim ya aslında dün dişçiye gittim normalde hiç midem bulanmaz adam her baktığında midem bulandı vereyim dedim😅