GuzelMelegimm saçmalık mı 😅daha mantıklı ne olabilir ki.. Sen yine eve annem gelsin diyosun😁 ben gurbetteyim kimseyi çağırmadım, zaten küvez süreci yaşadı ilk bebeğim , eşim yoldaşım oldu birlikte ağladık bekledik atlattık, ikinci doğumda da eşim ve kızım (13 aylıktı)refakatçimdi, yine kimseyi istemedim, evde de zorlanmadım, hani sezaryen doğum olmasına rağmen ikisinde de kimseye ihtiyac duymadım. Bu kez kızı ve oğlanı eşime bırakıp tek gidicem, ikinci de eşime de gerek duymamıştım tecrübe ettikçe ben bana yeterim diyo insan☺️