cucunns12 Miray09 ay bende Miray’ım ve bebeğim 4,5 aylıkken ikinci bebeğime hamile kaldım isteyerekti şuna 12+2 deyim bende burda kalayım merak ediyorum nasıl olacak🥹
cucunns12 Hilal2901 ya meme red bizde de vardı emmek istemedi hiç4 ay zorla içti emmek isteselerdi demek ki daha zor olacaktı bizim için🥲
Elifinannesi33 Miray09 tabiki bu kadar kısa süreli sezeryan olunca 2. De zorluğu ağrısı olacak ama bunlar geçer. Normal doğum imkanı yok ztn olacak olanaca çare yok stres yapmayın su akar yolunu bulur
Meral0147 Miray09 canım benimde sezeryamdı birinci sezeryamda çok rahattım ama seni korkutmak gibi olmasın ama ikincisi çok kötüydü kalkamadım bir gün boyunca kıyafetlerimi bile uzanarak giydim çok kötüydüm o yüzden birinin yanında olması şart
Meral0147 Miray09 canım benimde sezeryamdı birinci sezeryamda çok rahattım ama seni korkutmak gibi olmasın ama ikincisi çok kötüydü kalkamadım bir gün boyunca kıyafetlerimi bile uzanarak giydim çok kötüydüm o yüzden birinin yanında olması şart
Miray09 Meral0147 ayy inşallah bende öyle olmaz çünkü yanında bir kişi bile yok. Başka şehirdeyiz. Ailelerimize uzağız.