Bend oğlum 8 aylıkken 2.çocuğuma hamile olduğumu öğrenmiştim. İnsan başta biraz korkuyor yapabilecek miyim yetebilecek miyim vs. Diye. Ama inan bana 1 sene sonra çok rahatlıyorsun beraber Byüyorlar görenler ikiz zannediyor aynı giydiriyorum birde😄benim büyük olan 2 buçuk küçük olan 1 buçuk oldu onlar odalarında abi kardeş oynuyorlar bende evdeki işlerimi rahat rahat yapıyorum evet başlarda zor ama inan bana sonrası çok güzel😇 Buarada benm normal doğum ama görümcem ilk çocuğu 5aylıkken hamile kaldı sezaryen ile 1 sene sonra 2.doğumu oldu bir sorun olmadı 🙃