Sema125 Ela98 ben de öğretmenim doğumum aralıkta umarım arttırılır zira benim ve eşimin ailesi başka şehirlerde bebişime bakacak kimse yok bakıcıya da vermek istemiyorum 🥲
2024annesi Ela98 Ben de 35. haftalığım halen çalışıyorum sırf hafta hafta bebişime artırmak adına. İnşallah yürürlüğe girer ve bizlere yansır arkadaşlar.
Ela98 Sema125 Benim de doğumum Kasım başında sağlıkla gelsin miniklerimiz 🐥ücretsiz izne çıkma şansımı da kullanamayacağım maddi sebeplerden ötürü malum ben de bebeğimi kimseye bırakmak istemiyorum, inşallaah bir sene olur dua edelim 🙏🏻🌸
GrkmDmn Sema125 Benim de doğumum aralık sonu ocak başı görünüyor. Keşke uzatılsa keşke bir ümit bekliyorum inşallah güzel haberler alırız 🙏🏻
Ela98 Dkblz Olumluyu çağıralım inşallah arttırılır 😪 diğer teşvikler çok önemli değil izin gündeme getirilmeli aslında
Sema125 Ela98 umarım bebişler sağlıkla gelir ve izin uzatılır ☺️ branş öğretmeniyseniz sadece 15 saat derse girme hakkımız oluyor diye biliyorum
Dkblz Ela98 kesinlikle izin çok çok iyi olur bende branşçıyım doğumum Eylül sonu gözüküyor doğum öncesi tatilde gidiyor çoğu yoksa çalışıp sonraya aktarmayı düşünüyordum. Bu yasalaşırsa güzel olur
Ela98 Sema125 Hayır maalesef sınıf öğretmeniyim branş olsa daha kolay olurdu 😪 ayrıca süt izni kullanımında da sorun oluyor sınıf öğretmenliğinde sizin branş neydi hocam?
Sema125 Ela98 Ben coğrafya öğretmeniyim kendi okulum küçük olduğu için ders saatimi bile dolduramiyorum çoğu zaman eşim de öğretmen belki dönüşümlü bakarız diye düşünüyorum tek tesellim bu açıkçası şimdilik. Hocam sizin ikili öğretim gibi bir şansınız var mı peki belki bu kolaylık sağlar
Ela98 Sema125 Şuan görev yaptığım okul tam gün ve köy okulu 😪 tayin isteyeceğim umarım şartları daha kolay olan bir okul olur
Ela98 2024annesi Yürürlüğe girerse muhtemelen ayı uygun bebeği olan herkesi kapsar diye düşünüyorum umarım öyle olur
sedakcar Benimde doğumuma yaklaşık 10 gün var. Doğumdan sonra izin uzatılması yasalaşsa bizi de kapsar mı acaba bende öğretmenim
Ela98 sedakcar Eğer yasalaşırsa bence ayı uygun bebeği olanları kapsar, kimse mağdur olmaz inşallah 🙏🏻🌸
gmz10 Doğumum ağustos sonu gözüküyor, izinlerin yarısı yandı zaten. İnşallah 1 seneye çıkar izinler🙏🏼
sedakcar Ela98 inşallah sabah akşam dua ediyorum. Madem böyle bişey çıkardılar neyi bekliyorlar yasalaştırmak için anlamıyorum. Maliye de tamam demiş. Önce izin uzatmayı halletsinler kredi para teşvik işlerine sonra baksınlar. Çoğu annenin ilk öncelimiz izin
Ela98 sedakcar Kesinlikle katılıyorum izin herkesin önceliği bence, ben de her an dua ediyorum aklıma geldikçe🙏🏻