Rabiaaa53 öyle bir zararı olmaz ama genel anlamda sağlıklı birşey değil nefis koreltmek haricinde böyle şeyleri hamileyken uygun görmüyorum ben özellikle ay ben herşeyi yedim içtim bişey de olmadicilara karşıyım bebek düşünüp bunun sorumluluğunu alıyorsak özellikle icimizdeyken ona elimizden geldiğince iyi bakmak bizim zorunlu görevimiz evet bebek doğduğunda bir sorunu olmaz ama ileri yaşlarda yaşayacağı bir çok hastalık anne karnında zemini atılıyor ve onu takip eden 2 yılda … Ben rollon parabenli şampuan olsun bunlara bile dikkat etmeye çalışıyorum hep dediler ilkinde öyle olur ama ikinci de salarsin hiç de salmadim o can da bana emanet şuan :) noodle veya sizin için söylemedim bunları genel konuştum lütfen yanlış anlaşılmasın Allah bizlere de bebeklerimize de sağlık versin 🙏🏼