Rabiaaa53 6 hafta 5 günlük hamileyim canım aşırı derecede noodle çekti ağladım artık o derece bi kaç çatal aldım noodleden dahada yemeyeceğim hamilelikte noodle tüketen oldu mu acaba bir zarar gördü mü panik yaptım şimdide
Ozlem_032 Rabiaaa53 ben yedimm hatta abarttım diye bilirimm çok şükür hiç sıkıntı olmadı bebişim kucağımda iki aylık oldu bileee
Rabiaaa53 Ozlem_032 inşallah bende de bir sorun olmaz ben yoğurt katıyorum sosuyla karıştırıyorum belki yoğurt biraz bastırır inşallah bir sorun olmaz çok kötü çekmişti canım direndim ama olmadı 🥲
Damlaozzz Rabiaaa53 Canınız çektiyse tabiki 1-2 çatal alabilirsiniz çok normal hamilelikte yemediğimiz şeyleri bile canımız çekiyor ama noodle inanılmaz zararlı bir yiyecek normalde bile tüketmeyin derim
Betul-97 Rabiaaa53 Seneler önce yiyordum sonra bıraktım hamilelikte bir canım istedi ama resmen tadı ağzımda eşimde dedi yeme normalde de zararlı spagetti filan yaptım kendimi onunla avuttum 36 haftalık oldum yemedim
Rabiaaa53 metemom_ ne yaparsam yapayım onun tadını vermiyor cidden dayanamadım bi ufak yedim daha yemem nefsimi körelttim cidden ağladım artık o kadar direndim olmadı🥲
Rabiaaa53 metemom_ onun gibi olmuyor🥲🥲yedim birazcık hiç zararlı bir şey yememiştim ağzıma bir şey sürmemiştim nereden geldiyse gece geldi aklıma ağlattı beni 2 3 çatal yedim bıraktım umarım bir şey olmaz 🥰
Melisaaltnblk Rabiaaa53 ilk 3 ay yemedim ama sonrasında canım çektikçe yedim abartmadıgın sürece bişey olmaz canım korkma ama ilk 3 ay bebeğin gelişimi içim cok önemli daha yararlı seyler tüketmeye özen göster
Rabiaaa53 Melisaaltnblk ben daha 2. Ayımdayım ama az yedim yoğurtla soslarını karıştırıyorum ben belki biraz zararını bastırır daha yemem zaten 2 3 çatal yedim umarım bir zararı olmaz yediğim tek zararlı şey diyebilirim hiç hazır gıda yemedim hep yumurta yeşillik badem falan yedim
BusrAsil2019 Rabiaaa53 Aşırıya kaçmadığınız müddetçe herşeyi yiyebilir içebilirsiniz gereksiz endişelere kapılıp kendinizi strese sokmayın afiyet olsun ☺️
Rabiaaa53 BusrAsil2019 çok kişi böyle söylüyor bende az yedim inşallah söylediğiniz gibi olur içim rahatladı 🥰
Gg5348 Rabiaaa53 ya nolucak herkes sanki dört dörtlük mü besleniyor hepimiz kaçamak yapıyoruz afiyet olsun canın çekmiş içki içen sigara içen var bundan ne olcak sanki üzme kendini sakın bu bebeğe daha çok zarar
Lalemmm12 Rabiaaa53 aklına gelecek her şeyi yedim 😂 noodle özellikle yoğurtlu yapardım cips çikolata abur cubur sadece ananas ve midyeden uzak durdum 🙂
Rabiaaa53 Lalemmm12 benimde işte körilisini yoğurtlu çekti dün içime işledi resmen gece hepten içim kıyıldı ağladım artık kendimi zorlamaktan sonra öyle bi paket yaptım 2 3 çatal yedim hamilelikte abur cuburda sigara da tüketen var ama işte insan efham ediyor sizde bir sorun olmadı değil mi🥰