parlasmom MihribanErdem ikinciydi ama anlatıldığı gibi hiç acılı bir işlem değil, ben de okuduklarım yüzünden biraz korkarak gitmiştim 3-5 sn sürdü sürmedi 🥲
Swan97 MihribanErdem merhabalar sizi forumda gördüm lupus hakkında postlara bakarken. Lupus hastası mıydınız acaba? Gebelikte bi problem yaşadınız mı tetanoz aşısı olabildiniz mi cevap verirseniz çok mutlu olurum
MihribanErdem Swan97 lupus hastası değilim pıhtı için bakılmış benim kan sonucum OKSAPAR kullanıyordum tetanoz aşısı olmadım