parlasmom Dün gece 00.45 gibi nişan geldi. Ardından kanama vs olmadı. Sancım henüz yok. Bebek hareketleri normal. Bu şartlarda hastaneye gitmeme gerek yok diye düşündüm. Doktorum da sancın başlarsa gel dedi. Siz ne diyorsunuz kızlar şu an her şey yolunda mı?
RedFlower parlasmom evet canım gitmene gerek yok sancı başlar yada suyun gelirse git. Bende nişanın geldiği akşam sancı başlamıştı doğum yapmıştım
Samberf parlasmom bi kaç güne kadar nişan fazla gelmeye başlarsa git yada sancıların düzenli olarak devam ederse git benm nişandan 1 hafta sonra doğumum oldu tabi herkesin değişiyor
parlasmom Samberf sancım hiç yok o yüzden şu an beklemedeyim, günlük ev temizliğine başladım eğer akşamına doğurursam ev temiz kalsın diye artık hayırlısı🫣😁
Samberf parlasmom ahahha bende öyle yapmıştım cam perde falanda yıkamıştım dip köşe sonra sancım başladı 😂
parlasmom Samberf biraz da korkuyorum çok yorulursam doğum hemen başlarsa halim olmazsa diye 😁 nişan geldikten sonra cinsel ilişki öneriliyor mu? Doktorum nişan gelmeden bana cinsel ilişki öneriyorum demişti acaba nişan geldikten sonra bir risk var mı enfeksiyon vs
Samberf parlasmom yani her türlü o sancı esnasında yorgun bitkin düşüyorsun zaten istediğin kadar dinlen ama sancı zamanı çok yoruluyorsun benm doktorum açılmam olmuyordu diye ilişki önermişti ve sabahı doğum olmuştu yürüyüş te yapabilirsin
parlasmom Yagmurrsu ben tuvalete gittiğimde fark ettim, mukus kıvamında beyaz bir akıntı içinde pembemsi görüntü oluştu. Benimki az az gelmeye devam ediyor yapışık bir görüntü şeklinde, canlı bir kan rengi değil, çok açık bir pembe
parlasmom es21 ben tuvalete gittiğimde fark ettim, mukus kıvamında beyaz bir akıntı içinde pembemsi görüntü oluştu. Benimki az az gelmeye devam ediyor yapışık bir görüntü şeklinde, canlı bir kan rengi değil, çok açık bir pembe
MihribanErdem parlasmom ay günümüz aynıymış inşallah benim de gelir bence de sancı yoksa stres olmamak için gitmeye gerek yok bebek iki saatte bir hareket etse de normal dedi doktor doğum başlangıcında. Nişan gelir gelmez değil de bir kaç gün veya saat ya da hafta bile tutabilir diyorlar doğum inşallah sağ salim kolaylıkla kucağınıza alırsınız
parlasmom MihribanErdem ay sizde mi 39+0, dün muayenem vardı vajinal muayene yaptı doktorum tetiklemiş olabileceğini düşünüyorum nişan gelmesini 🫣
Sulenur98 parlasmom evet evet vajinal muayeneden sonra nişan gelmesi normal benim nişanım geldi 2 gün sonra doğum yapmıştım şuan 37 haftalığım 2. Gebelik hal tık yok 😁
MihribanErdem parlasmom benim de yarın randevum 🥰 hiç alttan muayene olmadık daha sizin ilk miydi bu hafta
parlasmom MihribanErdem ikinciydi ama anlatıldığı gibi hiç acılı bir işlem değil, ben de okuduklarım yüzünden biraz korkarak gitmiştim 3-5 sn sürdü sürmedi 🥲