MerveeAa Bende 31hafta oldum geçen hafta karnımda ağrı sertleşme oldu aşırı adım atamadım ama dinlendikçe geçmişti umarım sizinde kötü bişey yoktur
emineaycyilmaz elifozkann Magnezyum kullanmıyorsanız magnezyum isteyin annenin krampları gibi bebeğinde krampları var magnezyum içip solunuza yatarsanız aradaki farkı anlıcaksınız benim öyle geçmişti
elifozkann Bu durumu yaşayan oldu mu kızlar? Cidden karnım taş gibi oturunca kalkınca yatınca bile taş gibi. Nstde de öyleydi 40-45dk durdum ama sancı yok. En azından bişey cıksa ilaç başlardık
Ozge18 elifozkann bende 3 gündür yaşıyorum aynı şeyleri nst de 1 tane ağrı çıktı yalancı sancılar başlamış dedi ama bende tedirgin oluyorum .
BerenGulce Benim 16 hafta civarından beri var dediğiniz şey. Progestan fitil verdi doktorum haftalik iğne var bide. Günde 2 defa magnezyum içiyorum siz bir ilaç aliyormusunuz?