Doktor sancı yok diyorsa yoktur bence bazen biz evham yapabiliyoruz . Sonuçta yeri daraliyor ve genislemek için hareketler yapıyor . Bizim ki dün akşam sağ tarafa toplandı bı ara sağ sol arasında gözle görülür bir yükseklik farkı oldu eşim bu kadar net ilk defa gördü şaşırdı ama bana artık normal geliyor . Doktor kontrollerinizi ihmal etmeden aşırı evham a kapılmayın derim