Nurcantas65 Allah razı olsun inşallah sizde bana nasip olduğu gibi daha da güzel bir doğum geçirirsiniz. Tavsiyem sakin kalmanız ve nefes taktiklerini öğrenmeniz ağrı gelince alınan nefes inanılmaz işi kolaylaştırıyor. Bir de doğum başladığında elinize bu bit tarakları var ya onu alın ve sıkın. Beyin ağrı algısını ikiye bölüp garip şekilde ağrıyı hafifletiyor. Doğurmadan 2 hafta önce eğitim almıştım inanılmaz faydasını gördüm. Ağrı geldiğinde aldığım nefesler sancımı inanılmaz derecede kolay atlatmamı sağlıyordu evde doğum yaptığımı duyan komşularım şaşırmıştı hiç sesin gelmedi demişlerdi çünkü sıfır bağırma ve sıfır yüksek sesti. Loş ortamda mumlar, kokular eşliğinde efsane güzel bir doğumdu. Hayal edin bebeğinizle o anı hayal ederek konuşun anlatın faydasını göreceksiniz 🩵