zeynepveeymen-33 tabii, bu süreçte doktor ne değişiklikler yaşadığını bilemez çünkü her bünyenin yapının hamileliği farklı olur, doktorum bana hep der normal yaşantın dışında bu süreçteki gelişmelerini farklılıklarını ben sormadan sen söyle kendini sen tanıyorsun biliyorsun diye, ihmal etme sen de belirt doktoruna