merveaydin35 Normal doğum istiyorum fakat oğluş hala dönmedi yan yatıyor :( 32. Haftadayız 32. Haftadan sonra dönen oldu mu acaba ?
Hilal2901 merveaydin35 son ana kadsr yolu varmıs hiç stres yapma ablama da yan duruyor demislerdi son haftalarınds döndü 40 dı sanırım tsm poxisypn aldıgında
Alparslanmom__ merveaydin35 evet benm 30 haftada yan yatiyodu 33 TE tekrar baş aşağı döndü 35 TE kontrole gttm hala baş aşağı insllah dönmez geri bnde normal doğum istiyorum 🙏
Cagla-2434 33 + yım benim de hala dönmedi 36 dan sonra bile dönen var merak etme . Son dk sezeryan planlarken dönüp anı doğum başlatan bebekler bile olabiliyor . Bebeğin isteğine bağlı kesinlikle doğum şekli 😃
06Canan merveaydin35 29.haftamda kontrole gitmiştim dönmüştü yarın 33.haftamıza gircez salı kontrol var inşallah tekrar yukarı dönmemiştir son anda dönen bebeklerde var ilk gebeliğimde kızım 33 de dönmüştü
elif475475 merveaydin35 benimki hep bas asagıydı ama yeğenim 38 haftalıkken dondu. Normal doğum yaptı yengem.
Damlaozzz merveaydin35 20lerinden beri doktor baş aşağı diyor bizede. Doğumdan önce dönenler bile oluyormuş canınızı sıkmayın lütfen hiç belli olmuyor bebişlere