__mervez__ 21 temmuzda kaset testte ikinci çizgi silik şekilde öğrendim. Ertesi gün kan verdim sonuç 107 çıktı sağlık ocağında doktor değer çok düşük hemen bi kadın doğuma git dedi. Aynı gün içinde özelden randevu aldım gittim rahim duvarı kalınlaşmış iyi dedi büyük ihtimalle geç döllenme dedi kese vs yoktu. Beklenen reglim 18 di geçen ayda 18 inde oldum. Ertesi gün tekrar kan verdim 233 çıktı nasipse acilden bugün yine vericem. Ama sağlık ocağındaki doktor içime öyle bir kurt düşürdü ki sürekli aklım orada inşallah Rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip eder