Pamukkokulum işte maalesef genelde 39 a gün veriyorlar 2. 3. sezaryanın bile olsa ama bu süreçte ağrın sancın olursa direk çık gel bekleme diyorlar zaten banada demişlerdi bende aylavrıyorudm erken alın bekletmeyin diye ağrın suyun sancın yok daha öncelikli hastalara sıra veriyoz yapacak bişey yok demişlerdi öncekince 39. a gün vermişlerdi tam gün verdikler gece sancılarım gelmişti sabahına gittiğimde de doğum olmuştu bunda 3. Olduğu için bide varis ödem vs sıkıntımda vardı 39 a bekletmeyiz dediler işte 38+5 denk geldi günüm genede şuanlık ara ara ginde 2 kez sancım oluyo hafif geçiyo son bir günüm kaldı zaten inşallah hayırla kurtulalımda