Pamukkokulum 3 yıl önce pandemide 2. sezaryenim çam sakurada oldu ağrı sancı sıkıntı olmadığı sürece evet banada aynını demişlerdi en son 39. kadar bekletiyoruz o zaman alıyoruz diye ben 38 de alın diye yalvarsamda almadılar tam 39 a gün verdikleri gün kendiliğimden sancımda oldu hemen gittim zaten günümde geldiği için yatışım olmuştu sancı durdurucu serum takıldı sonda odamda takıldı idrar yolu enfeksiyonum ve beyaz akıntım olduğu için çok yanma yapmıştı canım yanmıştı şimdi yine enfeksiyonum var valla bu sefer taktırmıycam ameliyathanede uyuşuklen takın dcem bakalım sezaryenimi Alper Türkoğlu hoca yapmıştı 20 dakika çıkmıştım çok iyi geçmişti memnundum inş şimdi yine o denk gelir diye umut ediyorum bu 3. sezaryenim bu sefer 39 a bekletmeyiz 38 gibi alırız dediler bakalım pazartesi gidicem son kez belli olcak o zmn günüm inş