Moy Sakineoncu evet kalçadan yapılıyor + yapıldıktan sonra da kalkıp gidiyorsunuz ağrı kesici yapılmış gibi yani korkucağınız hiç birşey yok ❤
Moy Sakineoncu hayır çok basit bir işlem yapıldıktan sonra korktuğunuza güleceksinz ben de gebe olduğumu öğrendim çok yeni ❤ tekrar benimde yaptırmam gereken birşey inanın hiç bişey yok kimseye bakmayın dinlemeyin gerçekten bazen yorumlara bakıyorum o kadar abartanlarda oluyor ki ben de böyle tecrübe sahibi değilken ya aratırıyordum ya soruyordum sadece kendime daha çok korku vermiş oldum hiç bir şekilde korkulacak bişey değil içiniz rahat olsun 🌼
Daisyy000 Sakineoncu Devletin iğneyi ücretsiz yapabilmesi için hastaneye yatış gösteriyorlar ,ama sadece göstermelik,iğneyi yaptıktan sonra evine dönüyorsun. Yani şimdi gel akşama anca dönersin olayını anlayamadım
Sakineoncu Daisyy000 olası bir durumda yan etkisi falan olur belki diye akşam cikicak gibi gel dedi olabilir bilmiyorum 😂
Huda-27 Eso51 doktor bir kağıt veriyo onunla doğum katına çıkıp direk vuruyorlar acile falan gitmiyosun
Huda-27 basakc36 uyuşmazlık için test yapılıyor testte bişey çıkmadığı için doğumdan sonraya bırakılmıştır iki hamileliğimde de vuruldum ben
basakc36 Huda-27 Evet iki defa yapıldı indirekt coombs testi.Bebeği etkilememişse,gebelikte kanama olmadıysa doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre anneye iğne yapılıyor.İlk gebeliklerde sorun olmuyormuş ama ikinci gebelikte bebek etkilenebiliyormuş.
Sakineoncu basakc36 benimde ilk gebeligim ve kanamam yok bakalım doktorum doğumdan sonraya mi bırakacak
Eso51 Sakineoncu canım bugün sordum fakat haftaya gelmemi sabah gelmemi söyledi doktorum şuan 27.haftadaym