Sakineoncu Kızlar kan uyuşmazlığımiz var ve 28.haftada iğne yapılacak benimle aynı durumda olan var mı?
Ezgikurt Sakineoncu ben 29. Haftamda yapildi igne yatis yapiliyo yarim saat goz altinda kalip cikiyorsunuz igne kalcadan vuruluyo bi sorunda yaşamadim cok sukur
basakc36 Sakineoncu Merhaba benim doğumdan sonra yapılacak.Kanamam olmadığı için her doktor farklı ilerliyor sanırım
Eso51 Ben varım 27 haftaligim şuanda yarın doktoruma soracağım sanırım iğne yazdırıp acilde olunuyor bende tam bilmiyorum
Sakineoncu Eso51 doktorum bana hastanede yatışın yapılacak gibi gel akşama anca çıkarsın dedi neden acaba
Huda-27 Eso51 doktor bir kağıt veriyo onunla doğum katına çıkıp direk vuruyorlar acile falan gitmiyosun
Nlnmtn Sakineoncu ben de 28. Haftamda kluyusmazlik iğnesi oldum acil de ya da ayak üstü yapılmıyor yatış yapıyorsunuz evrak işi falan daha sonra doğumhane ye cikiyosunuz orada hemşire kalçadan vuruyo öyle cikiyosunuz.bebek doğduktan sonra da bebeğin kan grubuyla farklıysa bir iğne daha yapiliyor
Moy Sakineoncu evet kalçadan yapılıyor + yapıldıktan sonra da kalkıp gidiyorsunuz ağrı kesici yapılmış gibi yani korkucağınız hiç birşey yok ❤
Daisyy000 Sakineoncu Devletin iğneyi ücretsiz yapabilmesi için hastaneye yatış gösteriyorlar ,ama sadece göstermelik,iğneyi yaptıktan sonra evine dönüyorsun. Yani şimdi gel akşama anca dönersin olayını anlayamadım
Nlnmtn Sakineoncu Benim kanamam olduğu için test yapildi bebeğin kanına karışmış diye çok şükür bı sorun olmadı ignem yapildi
Huda-27 basakc36 uyuşmazlık için test yapılıyor testte bişey çıkmadığı için doğumdan sonraya bırakılmıştır iki hamileliğimde de vuruldum ben