Mercimekannesi45 elifozkann benim gebeliğim riskli gebelik ve bir kaybim var 21 haftada doktorum tedbir amaçlı verdi karnında sertleşme ve bel ağrısı eşlik edince fitil kullaniyordum hapı bir haftadır kullanıyorum 28+3uz şuan hareketlerim kısıtlı