Yasmnn kullandım hapı içip sol tarafınıza uzanın bana doktorum öyle söyledi ve yan etki olarak yanaklarım allık sürmüş gbi pes pembe oluyodu sabah aksam 2 kere kullanıyordum , ilk zamnlar etkiliyo sonra alışıyo bünye ben sabh hapı içip temizlik yapıyordum