Merhabalar iyi geceler arkadaşlar, göğüs pompası olarak ne tercih ettiniz? Aklımda birkaç marka var ama emin olamadım sizlere de danışmak istedim.
Philips avent, lansinoh, mochi, bebebao, baby mom bu markalardan hangisini önerirsiniz? Elektirikli düşünüyorum manuelden daha kısa sürede sağıyormuş