Annesininkizisii Bir baktırın bir zararı olmaz ben senede 2 kere gidip tahlil veriyordum bazen düşük çıkıyordu bazen yüksek ona göre ilaç veriyordu. Ama az az ve sık sık yememi söylüyordu doktorum benim yeme alışkanlığım çok düzensizdi 5-6 saat yemek yemezdim vs düzenli beslenmek ve harekette önemli