Annesininkizisii Kızlar Merhaba ben doğum yapalı 2 yıl oldu son 1 yıldır kilo aldım ya hamilelikte almadigim kiloyu aldım ve çok az yememe rağmen veremiyorum böyle olan var mı aranızda 🥲
Annesininkizisii Annesininkizisii ha bir de deneyip memnun kaldığınız diyet önerisi vs varsa verir misiniz 🥰
ikibebeliannis Annesininkizisii bende de öyle olmuştu ikinci doğumdan çıktım 62 dim sonra 77 çıktım bi anda Aralıklı oruç yaparak 2 ayda 13-14 kilo vermiştim
Aerithma Annesininkizisii kilo vermek için aralıklı oruç yapmıştım ben sporla da destekleyince güzel kilo verdiriyor. Ben yapmadım ama keto diyetinin çok işe yaradığını okumuştum.
Deletedmom_110 ikibebeliannis iki ayda 13 kilo vermek hiç sağlıklı değil ve o kilo size fazlasıyla geri dönecek moralinizi bozmak istemem ama maalesef diyetisyenler asla önermiyor
Annesininkizisii Betul-97 evet bende şüpheleniyorum bir türlü elim değmedi sağlık ocakları bakıyor mu yoksa hastaneye mi gitmem gerekiyor acaba
ikibebeliannis Elzeminval sabah saat 11 den sonra kahvaltı sağlıklı bi tabak bol bol yeşillik fazlasıyla doyuyordum uyanınca aç karnına yarım saat Leslie Akşam yemeğini saat 5-6 arası yiyordum ondan sonra ağzınıza sakız bike atmayacaksınız Ve en az 3 lt su
ikibebeliannis Deletedmom_110 bacım redbula kadar içtim makarnama kadar yedim hiç kısmadım ama sadece 2 öğün yaptım ara öğün yok en az 3 litre su günde yarım saat spor Geri de almadım 2 sene korudum kilomu şimdi 3.hamileyim Önemli olan verdikten sonra iradeli olmak
Annesininkizisii ikibebeliannis çok sağlam irade lazım denedim ama devamını getiremedim yani öyle çok yiyen bir insan değildim hiç olmadım ama son bir yıldır kilo yaptı yoksa aynı boyleydi duzen
Elzeminval Elzeminval ha yarım saat demişsiniz pardon 🥲 bende 80 den bir türlü düşemiyorum da bakalım inşallah zayıflarım bu şekilde aralıklı oruçla
ikibebeliannis Annesininkizisii 16 saat son zamanlara doğru vücut alışıyor ilk bi iki hafta zor son zamanlar 18 -20 yaptığımı biliyorum
Aerithma Annesininkizisii 8 saat arayla yemek yiyip 16 saat aç kalarak yapıyordum. Saatler bazen oynayabiliyor tabi. 11-12 gibi kahvaltı yapıyordum. Arada yoğurt badem gibi ara öğünler yapıyordum. Akşam da 7-8 gibi yemek yiyordum. Bir de yeşil çay çok içerdim.
Betul-97 Annesininkizisii Benim kaç sene önce vardı baya uğraşmıştım yemek yemeden kilo alıyordum ve asla veremiyordum ilaç verdi doktor bunu içmeden kilo veremezsin diye öyle ilaç içtim 1 sene kadar o ara işe de gidiyordum derken düzeldi
Annesininkizisii Aerithma anladım ,bende önceleri yeşil çay içerdim uzun zamandır içmedim tekrardan başlayayım o zaman
Annesininkizisii Betul-97 anladım canım belki benim de öyledir yani kiloluyum diyemem ama veremiyorum,bir baktirayim o halde