Burada sizlerle sürekli bu acılı sürecimi paylaşmıştım. Son adete göre pazartesi 8+3 günlük hamileydim ama bebek yine görünmedi. Doktor 1 hafta daha verelim dedi ama ben artık kendimi hamile gibi hissetmiyorum.. umudum da kalmadı. çokta yıprandım bu süreçte. Eğer boş gebelik ise her an kanamam olabilir mi bilemiyorum kanamayla da sonlanabilirmiş yada kürtaj işte… Çocuğa karar verdiğimizde hiç bununla karşılaşacağımı düşünmüyordum. Ptesiden beri yeni yeni kendime geliyorum. Allah beterinden korusun tabi ama şuan benim acım bu olduğu için canımın çok yandığını hissediyorum. Sizler nasıl atlattınız bu süreçleri. Sonrasında ne kadar süre korundunuz? 3 ay diyor doktorlar bizde bir o kadar korunmayı düşünüyoruz.