Songul9797 Minikkurabiye333 korkmayın lütfen herşey nasip belki bir mucizeniz var🥹 bende bu ay bekliyorum bende korkuyorum ama haftaya test yapicam
Songul9797 Minikkurabiye333 Minikkurabiye333 normal de 11/12 ama geçen ay kimyasal gebelik yaşadım 18 inde oldu bu ay ne olur hiç bilmiyorum