Merve_3351 toka aldım harika geldiler, yüzük almıştım çok ucuzdu ama 6tanesi 35tl mi ne, tam fiyat/performans takarsın gayet keyifle yani😬 eşim bileklik almıştı beşli yine cok uygun fiyata baya sevdi o da. Pandorama charm aldım çok ucuzdu yine deniyim diye, gayet güzel geldi 😬
makyaj çantası, takı kutusu, su geçirmez çanta flan aldım hepsi çok iyi geldi fiyatlarının çok üstündeleer kesinlikle. Hatta arkadaş su geçirmez 3lü çantadan daha geçenlerde 345tl e almış, ben 77e aldım. Birebir aynı ürün, hepsi zten “made in chine”😬