erkencikus_ Tutaste_ sende ihmal etme bence ya Giyim mağazasında çalıştım çok ağır kaldirirdim çok pişmanım suan
erkencikus_ Tutaste_ dik durmaya çalışıyorum olmuyor o da boynumada vuruyor ne garip bı ağrı bide yanıyor gibi
Tutaste_ erkencikus_ aynen benimde oyle insallah senin ilerlememiştir benimki kadar. 40 dereceden altına ameliyat yapmıyo devlet
erkencikus_ Tutaste_ inşallah ya bakılınca belli mi sizin de Ben kendim bliyordim kimse farketmedi skolyoz bilen biri fark eder ama belli yine de
Tutaste_ erkencikus_ ağrı kesmesi için ilaç veriyo doktorlar egzersiz önerirse yap mutlaka ben bu saatten sonra ne yapsam düzelmem 😀
beyzanururey erkencikus_ radyoloji teknikeriyim canım ilk ortopediye gidiliyor röntgen çekiliyor orada var mı yok mu tespit ediliyor
Deletedmom_110 erkencikus_ Ben de skolyoz var canım yılda bir kez kontrole gidiyorum ortopedi Bölümüne gitmen gerekiyor
cakebabe erkencikus_ ben ortopediye gitmiştim o beni fizik tedaviye yönlendirdi direk o bölüm bakıyor ordan alabilirsin
cakebabe erkencikus_ bende mağazada çalışmıştım sonra oldu küçük dereceli ama benim ki bi sorun olmaz dedi bana