Ben adetime 10 gün kala lekelenme oldu. Yerleşme kanaması dedim ama adete 3 gün kala olur dediler. Neyse dedim bekleyim adetim gecikir mı diye. Adetim gecikti. Test yaptım negatif çıktı. 9 gün geçtikten sonra ikinci testi yaptım yine negatif çıktı. Bugün 11 gün geçmiş oldu hala adet olamadm. Test yapıp moralim bozulsun istemiyorum şimdilik beklemedeyim bakalım sonuç ne olacak