aksenesin evet ben de gazi tıpta yaptırmıştım , gazi tıp mezunu doktorum. İkili test ile aynı gün kan vermiştim hocam aslında ikili test yüksek değilse yapmayacaklarını söylemişti öğrencileri olduğum için ücreti ile yapmıştık ama bir gün sonra ikili testim çok yüksek riskli gelmişti