Arkadaşlar, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Hastanesinde ikili test sonucu düşük riskli çıkanlar için doktor fetal dna yı yapmıyor. Ben Bursa’dan kalktım geldim. Doktor ikili testimin düşük riskli çıkması, aile de kalıtsal bir hastalık olmaması ve akraba evliliği olmadığı için testi yapamayacağını söyleyerek geri çevirdi. Açıklaması da şu şekilde oldu; Testin riskli gruplar için olduğunu ve normalde pahalı bir test olduğu için durumu olmayanlara yardımcı olabilmek için yaptıklarını söyledi. Eğer aynı durumdaysanız gitmeyin. Doktor geri çeviriyor.