Pamuksekercim Benimde karından görünmediği için alttan bakalım mı diye sormuştu doktor zaten istemezseniz yapmıyor bende zayıftım kiloyla ilgisi yok hafta erken olduğu içindi, ilk hamileliğimde kimyasal gebelik olduğu için baktırmak istedim ve öyle görünmüştü, doktor zaten sizin için riskli olacak bir şey yapmaz merak etmeyin dediğim gibi siz istemezseniz zaten yapmıyor hiç bir sorun da olmadı