Pamuksekercim Yarın ilk kadin doğuma gidicem ultrason dan keseyi goremezse rahimden bakiyolarmis öle bişi varmı birazcık korkuyorum
FKRKS29 Pamuksekercim Evet gormemezse bakabilir ama cevremde denk geldim istemediğini soyleyip haftayq giden tanidiklarim var kaç haftaliksiniz acba
Lalemmm12 Pamuksekercim kilon yoksa bakmazlar canım genelde karın bölgesi çok yağlıysa alttan bakıyor bana hiç bakılmadı ama alttan
616171_ Pamuksekercim eğer bebek daha yeniyse bakıyor anca görünüyor çok küçük olduğunu için ilk gebeliğimde bakmıştı
Nhrr Pamuksekercim bence baktirmayin 1 hafta sonra tekrar giderseniz. Yeni olduğu için sıkıntı yaratmasın. Benim doktorum görmedi alttan bakmayalim haftaya tekrar gel dedi. O zaman görmüştü.
Ayse_2807 Evet bende ilk gittiğimde göremedi kese göründü bebeği görmek için baktı tam net göremedi alttan bakmasına rağmen bir hafta sonra gittim ozaman direk ultroson ile gördü.
elif475475 Lalemmm12 ben çok zayıf biriyim ama iki hamileliğimde de doktorum direk alttan baktı. Haftası küçük olunca doktorlar alttan bakıyor direk
FKRKS29 Pamuksekercim Allahin izniyle normal bi şekilde gözükür kese bende 5hafta 6 gunluktum işte 6hafta olcaktik bi gün sonra o zaman gittiğimde keseyi görmüştük 🥰 şuan 19+5 iz çok şükür😄
Alpmom__ Pamuksekercim ilk haftalarda ben pek istemedim açıkcası. Hep bekleyelim dedim . Şükür bekledik ve sıkıntı olmadı . Kilolu da değilim zaten doktorumda hiç zorlamadı
Crnsln Pamuksekercim evet alttan bakılıyor öyle korkunç bir şey değil. Ben de ilk gittiğimde küçük olduğu için ultrason da gözükmemişti alttan muayene ile gözüktü kese
seymaa7 Pamuksekercim bende kese göründü ama kalp atışını dinlemek için alttan bakabilirim demişti istemezsen de 1 hafta sonra gel dinleyelim dedi ben alttan muayeneyi kabul etmiştim bi sorun veya zorlanma olmadı
Sevcan62 Pamuksekercim alttan baktırma istemiyorsan görünmezse bir sonraki hafta gittiğinde görünür kese
Kardelen120o Pamuksekercim bnimde öyle olmustu keseyi ve kalp atisini alttan muanneyle gormüstuk oncesinde sorduk tabi zarari var mi diye hic bi zarari yok dedi gonul rahatliyla baktirmistim sizde sorun hem iciniz rahat eder