Babymom07 Mrvtrk ben 2 takım koydum bir tane elbise koydum kısa kollu ne kadar lazım olur bilemiyorum ama 🤷🏻♀️
Mrvtrk 1prensesannesi__ inşallah gönlünüzdeki gibi olur. Şimdilik bende normal düşünüyorum bakalım kısmet😊
Deletedmom_110 Mrvtrk Ben elbise ve sabahlık olarak iki parça şeklinde aldım zaten pijama aldığımız için bu farklı olsun istedim hem elbise daha şık duruyor 🌸