arkadaşım sezeryan oldu ve hemşireler sende alttan kontrol yapmıyoruz ki göbeğe bakıyoruz normal pijama al demiş, eve kocasını göndermek zorunda kaldığını söylemişti. Benim doğum şeklim belli olmadığından bi gecelik bi şortlu pijama takımım var çantamda