Mimoza ya doğum şöyle söyliyim zaten ilk doğumumdu sancısız gittiim zordu tabi ama 3 ebe 1 doktor girdi odama ilgilendiler Allah razı olsun sohbet ede ede dikiş attılar daha sonra benim bacaklarımı falan komple temilediler camaşırımı geceliğimi giydirdiler tekerlekli sandaliye ile odama getirdiler yani cogu hastanede kıyafetlerini falan kendin giyiyorsun odana kendin cıkıyorsun ne bilim cok iyiydi cok memnundum eğer ikinci hamilelik düşünürsen tekrar orda yaparım kesin direk düşünmeden 😌👌