Melek3675 🤣🤣🤣 valla bugün muayeneden sonra doktor sordu halaaa normal istiyomusun diye bnde istiyorum dedim bilmiyorum bu böyleyse normalde anamın ağlıcagı kesin ama en azından bi kere acır bi saat falan , bnde sezrryandan korkuyorum istemiyorum 🥹🥹🥹 sonrası zor diyo herkes bide 2. Çocugum olursa falan yine sezeryan yapmak zorundayım oyüzden istemiyorum ama nasip plmazsa olmaz 😒😒😒