FyA 37+5 im biraz önce geldik, Merak ettiklerinizi alabilirim , şuan açılmam yokmuş resmen elini soktu neresi açık değilse anlamadım 🤣 ve bebek kilosu önde 3400 oyüzden haftaya kaldı doğum şekli 🤷🏼♀️🙄
Sevcan62 FyA 32.haftada kaç kiloydu hatırlıyor musunuz benim bebişim de 2 hafta önden gidiyor 😂 acıyor mu çatı muayenesi
Dilaygencer FyA aynı gün ve haftadayız bende çatı muayenesi oldum o kadar kurcaladı açıklık yok doğum şekli ile ilgili hâlâ net bir şey söylemedi 🥲
FyA metemom_ 5 dkdan az sürüyor fakat benim acı eşiğim düşük kendimle nazlı bi vatandaşım 🤣 oyüzden benim acıdı biraz tabi doktorum da uzun boylu maşallah elide uzun haliyle parmak soktu ama bana sanki elini sokmuş gbi geldi 🤣🤣🤣 parmak soktu içerde döndürdü açtırdı işte
FyA Sevcan62 inanın hatırlamıyorum benim hep 1 hafta önden gidiyodu hala öyle gidiyo 🤣 benim acı eşiğim düşük oyüzden acıdı malesef ama inanın anlık bittiği gbi acı yada ağrı kalmadı sadcee bende korku panik hepsi karıstı kastım ondan öle oldu biraz sabır işiymiş
FyA BADE38 5 dkdan az sürüyo prmağını sokuyo içerde döndürüyo açtırıyo işte ben biraz kastım acıdı malesef zaten normaldede nazlı bi insanım acı eşiğimde düşük dayanamadım biraz sabır işi açıkçası ama sonrasında lekelenmem de olmadı şükür ve anlık sonrasında ağrım acı vs hiç bişi yok olmadı
Berivan_sr Kızlar normalde kaçıncı haftada çatı muayenesi oluyo 27 haftalık iken Altan muayene yapalım mı denildi ben istemedim
FyA Berivan_sr 37/38 de yapılıyor , ama rahim ağzı kısalığı veya uzunluğu varsa o haftalarda öncesinde alttan yapılıyo daha öncede bana bu sebeple alttan bakıldı ama ucu kamera olan şeyle bakılıyor , size doktor 27 de çatı mı yapalım dedi 😳
Burcuu_frt FyA kemiklere baskı yapıyor mu eliyle peki ölçmek için bebek kafası çıkar mı diye yoksa sadece rahim ağzına mı baktı
Berivan_sr FyA ben Fransa’da yaşıyorum burda belirli bir aya kadar ebe bakıyor evet 27 haftalıkken Altan muayene yapalım mı isteğe bağlı sordu istemedim bende tm dedi
Merve1234Merve Berivan_sr bana doktor 38.haftada yaptı kanama oldu. Bu muayeneden sonra doğum da başlayabilir dedi 🙁
findiktan11 Sevcan62 abartılacak bir şey yok inan ki ya jel sürüp parmağıyla bakıyor biraz uyarı vermek amaçlı sonrasında bende kasık ağrısı oldu biraz ama öyle dayanamam aman öldüm bittim değil yani😀