Iskandinavgelini Ay canım okurken ben bile sinir oldum. İnsan bebeğini görmek istemez mi bir ultrason yap vaktinde bir test yap dimi.. Çok şaşkınım yani. Ama Hollanda’da da buna benzer sana bir kadın atıyorlar onunla devam ediyorsun diye biliyorum tabii bu testleri onlar yapıyor mu bilmem. Çok zor gelmiştir sana. Zaten dilleri dilin değil kültür desen bambaşka , şimdi bir de en ihtiyacın olduğu vakit durum bu😐 Bence de Türkiye’ye gel yaptır herşeyini çatır çatır. Genetik test var fetal DNA test 2bin filan ona da mutlaka baksınlar. Uygun versiyonu da var ama detaylısını iste . Soracağın birşey olursa bildiğim kadarıyla anlatırım. Sabret bakalım ne diyim 🌸 Gerilmemeye çalış bebeğin için.😘