zuleyhakoz ben aldım 😇 Bekarken bile çok beğeniyorum o arabayı . Hamile kalınca araştırmaya başladım . En mantıklısı o geldi . Ama sadece bebek için mantıklı . Avantajı , bebek yüksekte olduğu için sıkılmıyor . Araba egzozuyla boğulmuyor . Diğer arabalarda sadece insanlarım diz hizasını görebiliyor . Bi masaya oturduğunda diğer arabalardaki gibi eğilmek zorunda kalmıyorsun , yada bebek masanın altında kalmıyor . Mama sandalyesine bile gerek kalmıyor . Yüksekliği ayarlanabiliyor . Oturduğun masaya göre ayarlıyorsun . Sen eğilmek zorunda kalmıyorsun . Oldukça sağlam bi araba . Dezavantajları ise en başta çok pahalı olması . Sonra katlaması baya uğraştırıcı . Tek elle falan katlamak imkansız 😅 çok ağır bi araba . Arabamız tek kapı küçük bi araba . Koltuğu çıkarıp tek şasesi bizim arabaya sığdı , her arabaya sığar fakat başka hiçbirşey koyamazsın bagaja 😅 ayrıca izi sleep pusetini aldım . Bebek omurgasına asla zarar vermiyor , anne karnındaki pozisyonu baz alınarak üretilmiş . Tam yatabiliyor puset . İnsanı cezbeden bu oluyor . 3 pozisyonda kullanabiliyorsun puseti. Araba koltuğu olarak kullandığında bebek oturur pozisyonda uyumak zorunda kalmıyor . Tek hareketle dümdüz yatar yada yarı yata pozisyona gelebiliyor . Çok büyük bir artı . Ama puseti de inanılmaz ağır . Çocuksuz taşımak bile imkansız gibi . Kendi arabanla ve yanında biri olduğunda kullanacaksan sorun yok . Aksi halde tek başına imkansız gibi bişey . Artısı da çok eksisi de . Ben eksilerini bildiğim halde alanlardanım 😂😂 bi de ben 2. El aldım . 7.000 lira bi bebek arabasına vermek çok akıl karı gelmiyor bana . Maddiyatın el veriyorsa bu senin için hiç sorun teşkil etmiyorsa o ayrı tabi . Şahsen ben olsa da veremezdim sanırım 7000 lira 😅😅