Rumeysamete hayırlısı olsun benim de öyleydi 11 gibi yatıp akşam 9:32 de doğum yapmıştım. Her şey gönlünüzce olsun inşallah. Sancı geldiğinde nefes alıp vermeye çalışın bağırıp kendinizi yormayın. Ikınma hissinde de aynı şekilde doğru ıkınıp bağırmazsanız her şey çok daha kolay ilerliyor 🙃