minismom ilk kimyasal gebeliğimde 10 gün gecikmem vardı 10 gün gecikmeden sonra lekelenme bir kaç gün içinde kanamam başladı, 2. Kimyasal gebeliğimde gecikmem olmadan 2 gün önce gebeliğimi öğrendim gecikmenin 1. Günü yine lekelenmem başladı 2 gün içinde kanamam oldu bu 3. Gebeliğimde de geçen hafta çarşamba günü sabah bir anda kahverengi akıntım geldi erken regl oluyorum zannettim bat cumartesiydi çünkü neredeyse 1 hafta kahverengi lekelenmem oldu regl olmayınca test yapmaya karar verdim dün kan tahlili verdim gebeliği öğrendim bugün de kanamaya çevirdi işte🥹🥹 yarın ki kan tahlili sonucu kimyasal olup olmadığını belli eder ama büyük ihtimalle tekrar kimyasal gebelik geçiriyorum diye düşünüyorum 🥹