minismom Kızlar 15 gundur bitmeyen kanamam vardı dun doktora gittim ultrasonda baktı rahim duvarı kalınlasmıs beta hcg istedi oda 38.5 cıktı simdi erken gebelik testi yaptım negatif cıktı kan garanti sonuc verir dimi
Tazeanne123456 minismom idrar testi benimde yanlıştı kan testi verdim 36 çıktı zaten gebelik testleri 50 üstünü ölçüyor
Fatmaacylnn minismom ben erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıkmıştı akşamına acilden kan testi yaptırdım hamile olduğumu öğrendim oradaki doktor 30 üstünde değer olursa hamilesiniz demişti benim değerim 2500 çıkmıştı 🥰
minismom Tazeanne123456 anladım canım ben 10 ve ustunu olcuyo diye biliyodumda sasırdım bide gecen hafta safra kesesi ameliyatı oldum
minismom Fatmaacylnn ben tesadufen ogrendim 25 inde adet oldum kanamam bida kesilmedi 15 gundur devam ediyo bi hastalıkmı var derken varsa eger hamileymisim demek 😃
minismom Mervealya1992 bende kan garantidir diye biliyorum ama testte negatif gorunce sasırdım ilk hamileligimde normal testte silik cizgiyle ogrenmistim
Mervealya1992 minismom yokya ıdrar testı oyle bısey yok ben adete 5gun kala idrarda ogrendım beta verdim 18 idi
minismom Yeniyeniden evet 15 gundur devam ediyo normalde 27 hazirandı adet tarihim 25 haziranda basladı hala daha kanamam var
elif475475 minismom evet benim erken gebelik testleri hepsi boş kanda beta 50 çıktı. İki gün sonra tekrar verdim 110 çıktı. Doktorum yükselince kontrole çağırdı. Şimdi 9 haftalık oldu bile 🙃
minismom noble1 yani tahlillere gore konusalım dedi ama bugun gidemedim sonuc gostermeye yarın gidicem yarın bida veririm artıyomu diye bakılır bu tahlili dun vermistim cunku
Arbuk5234 minismom kanamanız ne şekildeydi bide kasık ağrınız var mıydı? benim de 1 haftadır kahverengi akıntım vardı bugün kırmızımsı pembeli oldu dün kan tahlili verdim 35 çıktı, yarın tekrar vereceğim şuan endişeliyim kimyasal gebelik çıkacak diye 🥹🥹
minismom Arbuk5234 normal adetimden 2 gun once basladı normal adet gibi iste normal parlak kırmızı iste arada pıhtı geliyo bi ara kesiliyo sonra tekrar baslıyo safra ameliyatı oldum bide ben 😃 valla benim aklıma dıs gebelik kimyasal fln geliyo kanama oldugundan dolayı ama hakkımızda hayrlısı tabiki bende yarın bida veririm kan