Bugün gelen su faturası ile şok geçirdim, sitemizde ısınma, sıcak ve soğuk su giderleri tek faturada geliyor kışın petekleri yakmamıza rağmen 1000 tl gelmeyen su faturamız bugün sadece banyo ve mutfakta kullanılan sıcak su ile beraber tam 992 tl geldi gerçekten artık bu bir soygun.
470 tl gelmiş bir önceki ay kullanımımda değişen bir şey yok ve gelen fatura ile şaşkınlık içerisindeyim.
Asgari ücretle çalışıp aile geçindirenler ne yapsın ekmek dahi aldırmayacaklar bu gidişle.