Lesyaa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 6. Ayımızdayız bana benzemicek anlaşılan yada bana doktorum hariç sağolsun herkes erkek doğurcan çok güzelsin diyor şüpheye düşmüyor değilim üstüne böyle bir post erkek gelirse süpriz olmasın alışverişimi pembeden çekip diğer renklere yoğunlasıp kendimi garantiye mi alsam napsam 😂