Mom89_ birmeleginannesi_ o kadarını bilmiyorum baş aşşagı dedi sadece amin ecmain tez vakitte kurtulalım 🥹
melikets33 @birmeleginannesi_ evet elle bakıyor canım iki parmağıyla bana baktı açıklık yok şuanlık dedi ama acıtmıyor dediğim gibi
birmeleginannesi_ melikets33 bakalım benim ne zaman olucak bakicak suanlik konusu geçmedi ama bakalım 🙉
startown birmeleginannesi_ ben de 2yıl önce bunu burdan kızlardan öğrenmiştim kendi sancım bile yoktu suni sancıyla sabah 8den akşam 6ya 10cm olmuştu açılmam.Son haftalar kendini yormadan yapmanı tavsiye ederim hem rahatlstıyor da insanı
birmeleginannesi_ startown aynen yoksa insan son ay saliyo kendini bende bir haftadır karnım agirlastigini hissediyorum salsam uzanıp kalicam yemek bile yapamicam henüz salmadim o yüzden direniyorum 🙉
startown Churcill ayy ben sezeryanla oldum ilkinde şimdi normal istiyorum çok korkuyordum içime su serptiniz ❤️
gulayy0909 birmeleginannesi_ normal demek ki rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin biran önce 🤲
birmeleginannesi_ startown ay inşallah yapmadan geçiririm gebeligi suanlik konusu geçmedi ama her an çıkabilir yani konusu🙉
Ebrarbusramelekler birmeleginannesi_ aynı gidiyoruz seninle allahim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Kızımda sezeryandim oğlum dada sezeryan olucagim ayın 19 unda günümüzü alicaz az kaldı finale doğru gidiyoruz allahin izni ile. Normal doğumu bilmiyorum ama sezeryan korkulacak biseyi yok inan bana ben 1 haftada toparladım kendimi. Bebeğine bakabiliyosun kendine bakabiliyosun yavaştan herseyini yapiyosun Rabbım yardimcimiz olsun korkma çok çok dua et 😊🥰
birmeleginannesi_ Ebrarbusramelekler aynen canım ikiside kendinle alakalı çok çabuk toparlanan biriysen iki dogumda ideal aman sağlıklı çıksın bebeklerimizde hangisi olursa artık 🥹
Zeynt birmeleginannesi_ doktorlar oturuşumuzdan bile anlayabiliyorlarmış anotomik yapımızı benimki de hiç kontrol etmedi 39 a geldik bak
Nurov Ben 37+3üm haftaya doğumum var 18 temmuzda planlı sezaryen, ikinci doğumum ben bile heyecanlıyım🌝 ama fittiri fittiri geziyorum hala sokaklarda doğurmam inş🥲
birmeleginannesi_ Nurov bende geziyorum bana yolda dogurcan diyolar ama salmak yerine boylr daha mantıklı yatıp kalırsak öyle gidicek yani 🥹
1prensesannesi__ birmeleginannesi_ amin canım benim saglikla gelsinler bakalim kac kilo dogacaklar 😃😃
birmeleginannesi_ 1prensesannesi__ aman sağlıklı olsunlarda doğduktan sonra çok çabuk topluyorlar zaten kendilerini 🙉
startown Ysmcrs bence doğumun kolayı zoru yok.Normal doğum doğurana kadar çok zor Sezeryan doğurduktan sonra zor İkisinde de içinden bir insan evladı çıkıyor😂 Tevekkül et rahat bul düşünme. Ben suni sancıyı çektim çektim akşam açılmam 10 cm di ama bebek kanala inmedi gece 3:30 da sezeryanla doğurdum. Suni sancıyı da sezeyanı da gördüm😂Arkadaşım normal kendi sancının suniden daha rahat ve kolay olduğunu söylemişti.Yavaş yavaş artıyormuş sancı sunide birden vuruyor demişti.Ama o yola girdikten sonra nasıl doğurursan doğur muhakkak zorluğu olucak.Ben unuttum çoktan hepimiz yine unutucaz. 😂
GunayK Bizde 34+5 olduk ikizlerimle çok şükür,son 37gün gösteriyor ama ,sezeryan olacağımımız için bide ikiz olduğu için 10/15gün kaldı kavuşmaya Allahın izniyle 🙏🏻❤️
Lumlum birmeleginannesi_ merhaba bizim de 36+4 oldu aynı günümüz resmen :) 38de kontrolde doğum için plan yapacağız benim de sezaryen mi normal mi belli değil bakalım süreç nasıl ilerleyecek 🥲 ne şekilde olursa olsun bebeğime sağlıkla kavuşmak istiyorum umarım siz de sağlıkla kavuşursunuz
birmeleginannesi_ Lumlum amin canım inşallah son düzlüğe geldik inşallah kucağımıza sağ salim hemencik alırız kurtuluruz bu yoldan 😍🥹