baharselotanem09 MerveGmss başlasa bı dert başlamasa bı dert,uyku haram oldu kaç gecedir,sıklaşacaksa sıklaşsın artık,sancı gelince takmaz oldum o kadar alıştı vücut 😂😂😂😂
Hilal3451sen 39+4 ten selamlar bekliyoruz önümüzdeki hafta gelmezse suni sanci verecek sanırım doktorum
Derya433 MerveGmss beniiim de haftaya son kontrolüm var gelmesse suni sancı vericek olmazsa sezeryan 😔
Simayyy MerveGmss nişan tam olarak nasıl? Leke kanama olarak mı geliyor? Bendede kanama var ama öyle katı sümüksü birşey gelmedi, 39+4 üz
Esrakpnr 39+4 üm bende hala bi belirti yok be sancı ne ağrı eşim askeri personel doğum iznine çıkacak gün ayarlayamıyoruz kızımdan hala bi belirti yok ne yapacağımızı şaşırdık🤷♀️
Hilal3451sen Esrakpnr aynı durum bizde de var canm allahım yardımcı olur. Inşallah sağ salim aliriz yawrumuzu kucağımza
MerveGmss Esrakpnr böyle beklemek daha sabırsız ediyo demi :) insallah tez zamanda hayırlı doğumlarolsun
mrshavva 39+5’iz geleceğine dair hiç bir belirti yok ne sancı ne nişan nede başka birşey mide bulantısı sayılıyor mu bu sabah zorla kahvaltı yaptım oda boğazımda çıktı çıkacak gibi ama çıkmıyor 🙄🥴🥴🥴
MerveGmss Simayyy gce ben lavaboya girmiştim peçeteye silince kanlı bi akıntı geldi az bisey ama sonra kahve rengi gibi devam etti
Htcanne 39+5im ben de ya gelesi yok bu kızın. Dün 4 sefer belimde ağrı oldu başka bisey yok ne yapsam bilmiyorum plates topu üzerinde yazıyorum bu msji da sizlere 😄
Simayyy MerveGmss yani katı biley değildi? Bendede var iki gündür ara ara pembe kırmızı kahverengi şeklinde devam ediyor, adet ağrısı gibi ağrı oluyor ara ara, ama doktor hiç açılma olmadığını söyledi, sizde var mı açılma?