MerveGmss Kızlar hicbir belirti yok ve suni almak istemiyorum 😌😌 ne yapsam doğum başlar ne nişan ne sancı hiçbirisi
Tubagrnc MerveGmss bende 39+2 ydi bugün hiç gelme belirtisi yok çok sıkıldım bu belirsizlik bunalttı iyice hergün bugün doğurur muyum acaba diye uyanıyorum sürekli diken üstündeyim
Aytac_Guven MerveGmss banada fitil koydular 3cm açıklık oldu daha fazla olmadığı için suni sancı verdıler
Nurrrrr MerveGmss Canım zaten önce fitil atıyorlar sancın olsun diye daha sonra sancın pek olmayınca afedersin basıyorlar suniyi 🤔
FundaendeYaman Bizde 39. Haftadayız ama gelmek bilmiyo bi türlü suni sancıdan korkuyorum açıkçası ne yapabiliriz Doğum başlaması icin bende buralardayım😣
Aytac_Guven MerveGmss zor canm kolay diye bısey yok ben bebeğin hareketlerini his etmiyorum diye gittim hemen yatısımı yaptılar ilk gün fitil koydular rahmi uyartmak için 3cm açıklık oldu sabahsı suni sancı verdiler dayanılmaz ama güzeldi sezeryana alın diye bagırıyordum ama ne fayda 30yakın dıkısım oldu hıc evde dınlenemedım bebeğim sarılıktan yattı hastanede bende onunla kaldım ona rağmen cabuk ıyılestı bebeğimi kendim baxdım şimdi 2cı gelıyor
baharselotanem09 39+4,pazartesi geceden beri sancim var,salı sabahı nisanım geldi,hala sıklaşmadı sancılarım,bekliyorum 😔😔
MerveGmss baharselotanem09 ay ne güzel insallah sıklasır darısı bana insallah benimde baslar artık hiç doğmuycakmış gibi :)
baharselotanem09 MerveGmss başlasa bı dert başlamasa bı dert,uyku haram oldu kaç gecedir,sıklaşacaksa sıklaşsın artık,sancı gelince takmaz oldum o kadar alıştı vücut 😂😂😂😂
Mavisilegamzeli 39+0 olduk vajinamda çok baskı var ve karnıma kramp gibi bişey girdi bugün geliyor zannettim bebek ama geçti hemencecik ☺️
MerveGmss Mavisilegamzeli aynı baskılar bendede var sanki yürürken kramplar giriyor gibi sağ ve sol bacağımın en üst kısmına 😌 allahım tez zamanda kurtarsın 🙏🏻